SO CARLOS PLAYED HARD TO GET,

väntar på att desperate housewives ska börja på min dator.


jag.. hade tv prov igår, det var inte OK.
Det var heller inte SO redovisningen idag.
Men det positiva var att vi inte har någon lektion på måndag och att vi får tårta i januari.

Note to self;
Lek aldrig, aldrig mer med latexfog. Kan endast sluta illa.
Personligen våldrtog jag svenska språket, gick lös på damsugarjäveln som var ivägen OCH fick panik när jag kom på att jag inte hade gjort SO:n.

Duktig - och äckligt snäll - som jag är gjorde jag HELA SO arbetet.
Just nu äter jag läkerol också. det är bra!

Jag ska vara helt själv från lördag morgon till söndag eftermiddag/kväll - ingen aning -
det är sådär ~


bara för att det är mest copyright på den här bilden i hela världen - så dö om du ville sno den.


Postat av: Sanna

Riktigt snygg bild! :)

2009-12-10 @ 16:21:36
URL: http://ssannan.blogg.se/
Postat av: janet

Vart hittar du husfruarna? Har har missat TVÅ!! avsnitt i höst ska aldrig mer jobba

2009-12-10 @ 18:08:21
Postat av: Anonym

Hmm...min hund juh

2009-12-11 @ 13:40:48
Postat av: Anonym

Hmm...min hund juh

2009-12-11 @ 13:41:42
Postat av: jenny

Jo Emelie, de ska jag ta o berätta för dej :)

Vi såg... Never back down! :D

2009-12-13 @ 13:41:08
URL: http://jennysbubbel.blogg.se/



Write your name :
KOM IHÅG VEM JAG ÄR ! ?

E-mail : - ingen får veta vettu! ;D -

Blogg :

Kommentaren skrives här! :

Trackback






RSS 2.0