FUCK IT,

Nu är den nya designen här, men jag blev arg och typ helt sur och sa typ fuck it flera gånger, så det är ett gulligt grönt streck mitt i hela grejen.




När vi fikade pratade vi om elefanter och sex och inavel.

Vi körde runt i stackgrönnan och såg dumma ut, sen for vi in.
efter en stund ringde elina och mathilda och frågade vad jag ville när jag ringde och sen mötte vi mathilda, körde till örviken, jag dumpade mathilda och oscar för de har inget förarbevisbajs och sen hämtade jag niklas och elina körde kim.
då körde vi till badplatsen i örviken. där badade jag mina byxor.
jag har fortfarande ont i fötterna.
sen forvi till ett dagis i örviken och var tuffa där och elina hade flertalet troschocker.



nu lär vi eve bli gravid.



PZAOUT :)

Postat av: Evelina

JAG?! GRAVID?! WHY OH WHY XD

2009-07-13 @ 04:04:56
URL: http://komigenleeeena.blogg.se/
Postat av: Evelina

Skitsnygg design förövrigt!

2009-07-13 @ 04:05:24
URL: http://komigenleeeena.blogg.se/



Write your name :
KOM IHÅG VEM JAG ÄR ! ?

E-mail : - ingen får veta vettu! ;D -

Blogg :

Kommentaren skrives här! :

Trackback






RSS 2.0