HEY HEY HONEY TEN BILLION DOLLARS AND A WHORE,

Tja, det känns som om det var en miljon år sedan jag bloggade sist!



Igår for vi till Burträsk's camping.
Kom dit, kollade på lite när Erik satt upp förtältet och käkade lite melon och pratade, sen kom pappa och då for jag, han och mamma och handlade lite mat till middagen.
Medan pappa och mamma tjoade på lite med maten passade jag på att kolla när de andrabyggde ett eget lång bord där vi sedan trägndes jag, mamma, pappa, julia, mormor, kenneth, sebastian, carina, erik, denny, kristoffer, linda, anders, alexander och johanna till middagen.
När solen lämnade vårat fina långbord flyttade vi stolarna så de bildade en cirkel där vi delade med oss om våra största problem.
Vissa hade inte ens några problem.
Mina var att det är hål i mina 400 kronors ADIDASbyxor, och att jag har två designer som ska göras innan typ imorgon, så att jag hinner göra klart dem innan Norge.

Sen spelade vi lite minigolf och efter det gick vi och satte oss i vår lilla rehab-cirkel och lekte vattenleken. - den går ut på att man ska gissa färger och den som har rätt får en kork med vatten kastad över sig -
Och sen blev det väl lite kubb och lite mer prat och alkohol.
Vid tolv ungefär ringde mamma till Nina - hon som ska med till Turkiet, även kallad mammas bestvän - och Denny, som vid det laget var ganska tankad, skulle prata med henne och frågade vem hon var.

Så här tror jag samtalet gick till - hörde ju bara Denny, men gissade ungefär vad Nina sa -

Denny : Hej, vem är du?
Nina : Jag är en häxa.
Denny : En häxa? Men om du är en häxa borde du kasta en förtrollning på mig så jag blir smal, smäcker och en gobit!
Nina : HAHA..
Denny : För jag är varken smal, smpäcker eller en mogobit.
Alla : AHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHA !

Ehe, ja, ungefär så gick det till.
Sen hade Denny och Erik erotisk dans runt en del ur förtälts-ställningen.

Nu ska jag börja med designerna och sen börja packa, och måste skriva en kom-i-håg lapp så jag kommer ihåg att fråga om jag får jobba på onsdag nästa vecka också.

PUSSHEJ,




Write your name :
KOM IHÅG VEM JAG ÄR ! ?

E-mail : - ingen får veta vettu! ;D -

Blogg :

Kommentaren skrives här! :

Trackback






RSS 2.0