JAMROCK,

Försov mig så det bara sjöng om det imorse.


Mamma hade tillochmed glömt bort att jag skulle jobba idag så hon fattade inte alls varför jag hade panik.
Efter jobbet kom hon iallfall och hämtade mig, så då for vi en sväng till Stigs med Elliot och Nina.
Ni skulle ha sett kaoset i stan, det hade typ blivit kortslutning i trafikljusen - jag blev tillochmed tvungen att fråga my vad dom hette alldeles nyss - så det var bilar ÖVERALLT.


För en stund sen frågade mamma om jag kunde hacka korv till middagen - vi skulle äta korvstroganoff eller hur det nu stavas - och sen hade vi ingen korv..
FAIL, iallafall lite.

Nu lyssnar jag på Damian Marley och funderar på att städa.
Ska till Jenny sen vid halv sju.


HEJDÅ,





Ungefär så såg det ut.

Postat av: Felicia

Sv: Haha okej :p

2009-07-21 @ 20:00:41
URL: http://flizanlizan.blogg.se/
Postat av: emma - en modeblogg! ♡

Tack så hemskt mycket :) <3

2009-07-21 @ 20:05:07
URL: http://emmasgarderober.se



Write your name :
KOM IHÅG VEM JAG ÄR ! ?

E-mail : - ingen får veta vettu! ;D -

Blogg :

Kommentaren skrives här! :

Trackback






RSS 2.0