SÄG DET IGEN,

JA, nu funkar blogg.se igen!



Fast då laggar kamrat istället.
Sitter och lyssnar på Style och har börjat spekulera i Jennys design och funderar på att sova.
Ska nämligen kanske vara med Elina imorgon, och eventuellt Frida aswell.
Har ju då blekt håret med en blekning som kostar 170 kr/förpackningen, och jag tycker inte att det är någon skillnad förutom att det inte är oranget, men mamma tycker det är ganska stor skillnad, så jag vet inte.
Ska inte bleka mer förän efter jag har klippt mig, så vi får se hur mycket hår som behöver blekas osv.

Snart åste jag ner och lägga om såret på knäet och hämta kryckan som jag glömde nere - vilket jag absolut ångrar - och dricka lite, sen ska jag sova, så att jag inte är allt för jobbig imorgon.
Kände nu ätt jag även ska ta en Ipren och typ två Alvedon.
Otroligt nog hjälper det lite mot smärtan, framförallt i ryggen. Jag trodde inte på pappa när han sa det, men jag erkänner att jag hade fel.



I MIN FANTASI, RULLAR VI RUNT IBLAND MJUKA KUDDAR, FANTAAASII.



Risigt smink, risig bild och typ 2 timmars sömn. GREAT.




PUSSHEJ,

Postat av: Felicia

Sv: Allt väl? :D

2009-07-26 @ 11:46:53
URL: http://flizanlizan.blogg.se/



Write your name :
KOM IHÅG VEM JAG ÄR ! ?

E-mail : - ingen får veta vettu! ;D -

Blogg :

Kommentaren skrives här! :

Trackback






RSS 2.0