I'VE GOT YOUYOUYOU,

Ledsen för att jag inte har skrivit mycket på sistone och inte hinner svara på kommentarer eller någonting alls just nu, men jag pluggar jättemycket till slutprovet imorgon.


Jag har då iallafall lyckats bli godkänd - med marginal tillochmed - på alla faser utom fordonskännandefasen.
et känns helt underbart och fantasktiskt att det har gått så bra idag.


Det började med att jg och mamma klev upp tjugo i sju.
Var i stan tio i åtta, ont i magen och vänta på Kim.
Sen hade vi då första ''lektionen'' och det var ingen som sa något, what so ever.

Ulrica : Vad betyder den här skylten?
Gruppen : -
Ulrica : Har någon hunnit läsa överhuvudtaget?
Några nickade på huvudet.
Två minuter senare..
Ulrica : Jaha, den här betyder iallafall blablablaaa.

Sen såg vi en drös med filmer, med raster hit och dit.
Gjorde prov och praktiska övningar.
Sen gick jag och Kim på Dallas.
Träffade Jerran på stan.
Sen gick vi tillbaka till körskolan.
Gjorde mera prov och gjorde vägmärkes tester och hemuppgifter.




Nu ska jag kolla igenom mina failade test och plugga på det som jag inte kan.



PUSSHEJ, 

Postat av: REBECKA

haha gör det du, ska jag vara ärlig trodde jag du var kanske 16/17 :D haha

2009-05-09 @ 21:19:35
URL: http://rrebecka.webblogg.se/
Postat av: M

Sv.Ja, verkar så.:)

2009-05-10 @ 11:29:14
URL: http://sextankarnas.blogg.se/
Postat av: eliin

sv: Okejokej, kan du inte hjälpa mej i veckan med moppegrejjen?, Jag kan verkligen ingenting!,

btw,,

Vad var det som alltmest på provgrejjen? :)

2009-05-10 @ 13:00:42
URL: http://eliinandersson.blogg.se/



Write your name :
KOM IHÅG VEM JAG ÄR ! ?

E-mail : - ingen får veta vettu! ;D -

Blogg :

Kommentaren skrives här! :

Trackback






RSS 2.0