IF YOUR'E,

insane, then you can be my boy, baby boy.

Jag har varit så asduktigt båda idag och igår.
Har nämligen städat hela förbannade övervåningen!

Min Spotify lista har rullat i två dygn nudå, men det gör inget!
När jag kollar ner på mitt hår blir det helt fel, för jag är ovan.
Jag trodde helt ärligt att jag skulle ha det såhär, men!
Känns ganska konstingt att kolla i spegeln och så också, men annars funkar det rätt så bra!

Jag har även tillverkat mycket fin kroppsmålning med en bläckpenna.
Inte så super ansträngande, jag tittade inte ens när jag ritade så.

Nu byttes det till Instant Karma.

Ja, mitt rum är ju då helt rent och luktar alldeles underbart av AXE. ♥

Åh, justja! Jag har hängt upp en spegel också, duktiga jag!
Jag har även fått två ljusstakar och en lampa av världens underbaraste mamma.
Ska nog gå och se till att det blir någon middag.

PUSSHEJ,





Write your name :
KOM IHÅG VEM JAG ÄR ! ?

E-mail : - ingen får veta vettu! ;D -

Blogg :

Kommentaren skrives här! :

Trackback






RSS 2.0