HEY HEY HONEY TEN BILLION DOLLARS AND A WHORE,

Jaha, då klev man upp före fan imorse för att leverera bröd till folk.

Jag kan ju då upplysa världen om att jag gick och la mig direkt vi kom hem igen, klev upp vid tio och åt frukost, sen sov jag till typ tre.

Jag har ju inte bloggat på nästen hela veckan trots att jag har varit sjuk. Hade verkligen inte ork nog att pallra mig upp ur soffan.
Åhå, jag har ingen feber längre, det var trevligt.
Men hostan och allt det där andra har beslutat sig för att stanna ett tag till.

Min mamma har spelat farmville - ni vet det där jätteonödiga bonde spelet på facebook - oavbrutet.
Snart blir hon så uppslukad att hon söker till bonde söker fru, även om hon redan är gift.

Jag ska se klart filmen jag såg tidigare nu.

PUSSHEJ,


Sanna syns ju nästan inte ens på den här bilden, men hon är bra ändå. ♥


Postat av: Evelina

Det är Ulles fel att jag börjat! Jävla skit.

2009-10-18 @ 01:34:57
URL: http://komigenleeeena.blogg.se/
Postat av: Sanna

Puss din gangster

2009-10-24 @ 10:37:45



Write your name :
KOM IHÅG VEM JAG ÄR ! ?

E-mail : - ingen får veta vettu! ;D -

Blogg :

Kommentaren skrives här! :

Trackback






RSS 2.0