GOD MORGON,

Kan jag inte påstå att det är.


Vädret är skitdåligt, jag är hungrig, kissnödig och för lat för att göra något åt det.

Jag lyssnar på Kid Creole and The Coconuts - Lambada.

Och jag måste städa mitt rum sen.
Men annars så funkar läget, typ.
Läste mina gamla bloggar igår, och insåg hur tråkig den här bloggen är.
Typ inga bilder, jag har inget liv eller någonting längre.
Men det gör inget.

Jo, förresten, det är ingen som råkar ha 2 biljetter till Lars Winnerbäck i Umeå den 26:e november som jag kan få köpa? De säljs inte på ticnet.se längre.

Nu ska jag kolla på lägenheter, mest för skojs skull.


Kissen, i augusti.


PUSSHEJ,


Postat av: Felicia

Sv: Hehe okej, jora med mig äre super :P

2009-09-20 @ 11:23:21
URL: http://flizanlizan.blogg.se/
Postat av: MONIQA

sööt kissekatt :D

2009-09-20 @ 11:30:14
URL: http://muminporr.blogg.se/



Write your name :
KOM IHÅG VEM JAG ÄR ! ?

E-mail : - ingen får veta vettu! ;D -

Blogg :

Kommentaren skrives här! :

Trackback






RSS 2.0