RÄTT NICE ÄNDÅ,

Solen sken nyss.


Ganska mysig, med gula träd och gul sol.
Hahah ja, det är allmänt gult idag.
Kände typ peppen på gula kläder också, men jag har typ bara gula skor, och de vet jag inte ens var de är..
Kollade igenom minneskortet jag babblade om tidigare, och hittade ganska söta bilder.
Vet inte om jag ska våga lägga ut någon av dem, vi får se.
Jag ska snart käka middag. Om jag pallar. Vi får se om den saken också.
Sen ska jag typ kolla om någon vill följa med mig till hamn och typ köpa tuggummi och kanske lite gidis till imorgon. Om jag orkar godis.
Jag har fått kallelsen från kirurgen btw! Men jag minns varken tid eller datum. SUCKS !
Mamma vet.

Nu är det mat. Får se om jag äter.


PZAOUT,



typ inte ens min bild men vem bryr sig? Iallafall är det världens risigaste jag och sen en glad Albin, bild från i fredags.


Postat av: Albin

Fan va söt jag är ;), haha

2009-09-28 @ 23:03:54



Write your name :
KOM IHÅG VEM JAG ÄR ! ?

E-mail : - ingen får veta vettu! ;D -

Blogg :

Kommentaren skrives här! :

Trackback






RSS 2.0