HARD WORK WORK,

Jag jobbar ju som sagt på lite utav ett industri-maskin-bajs område, och de flesta taken är ganska ''platta''.
Promenerandes från bussen ser jag ett enormt snömoln, och efter en liten stund ser jag en man som går med snöslunga på taket!
Jag trodde jag skulle bryta ihop! Menmen, det är ju också ett sätt att förebygga snöras.

Jag.. Väntar på att Jocke ska höra av sig så jag får reda på när jag börjar.
Tack Malin.. ♥


Jag ska alldeles strax ta ett kliv in i duschen.
Efter det ska jag se till att kolla om kläder innan jag ska sova, istället för imorgon då jag lix kommer ha massa med brottom.

Jag vill även passa på att tipsa om Lipton Green Tea, pyramidgrejs. Det är asgoooooott.

HEJDA,

Langar snygg bild på älsklingsbästaelinavän och nina!

Postat av: Elina.

HAHA, I'm weird :O men jag älskar dejj endå<3

2010-02-12 @ 16:01:20
URL: http://dimekulor.blogg.se/
Postat av: Mathildan

Me like this bild!<3

hehe elina, cola är gott? :]

2010-02-18 @ 15:58:09



Write your name :
KOM IHÅG VEM JAG ÄR ! ?

E-mail : - ingen får veta vettu! ;D -

Blogg :

Kommentaren skrives här! :

Trackback






RSS 2.0