SOVASOVASOVASÄNGSÄNGSÄNG,

Jag blev väckt av pappa runt tolv imorse.

Då åt jag frukost och duschade, sen gick jag upp för att se film, och somnade då istället fram till fem i fem.

Love it..

Är iallafall världens piggaste, och ska snart se film, utan att sova!


Jag hade roligt igår också!
Jag och Mathilda fick världens skrattanfall i fåtöjlen som vi låg i, mitt under en skräckfilm, då alla var som mest konsentrerade.
Jag tror vi var elva stycken som trängdes i Mathlidas vardagsrum.

Det var mys.


HEJDA.



här var mathilda, viktor ock elina i full gång med att lyfta tv:n.



Postat av: Elina.

Blogga oftare för fan, bitch!;)<3

2010-02-10 @ 23:30:34
URL: http://dimekulor.blogg.se/



Write your name :
KOM IHÅG VEM JAG ÄR ! ?

E-mail : - ingen får veta vettu! ;D -

Blogg :

Kommentaren skrives här! :

Trackback






RSS 2.0