VÄRLDENS VACKRASTE,

musik kommer ur mina högtalare!


Ludovico Einaudi, faktiskt!

Ena stunden är jag gladast i världen, nästa sekund spårar allt, och den tredje sekunden är jag på topp igen!

Jag lyssnar på samma låt om och om igen, ifall ni undrar!

Jag är.. inte pigg på att blogga.
Blir väl att lägga ner den så småningom.


Något jag däremot känner mig pigg på var att sminka någon.
Från grunden!
Känner mig även lite pigg på att städa - måste göras varje dag där jag bor -

Saknar mina kära i Boden da hood.
Hej på er.



Kanske ska man ta och läsa ut boken ikväll?
Tror bara att jag har typ 160 sidor eller något kvar!
Då blir det att börja på bok nummer 2. Den är nästan dubbelt så tjock.
Okej, nej, nu ljög jag. 100 - 200 sidor med kanske.

Måste kolla..

Boken jag läser nu är 525  sidor lång.
Nästa är 687  sidor lång.

HAH!



HEJDO,







Write your name :
KOM IHÅG VEM JAG ÄR ! ?

E-mail : - ingen får veta vettu! ;D -

Blogg :

Kommentaren skrives här! :

Trackback






RSS 2.0