CAN ANYBODY FIND ME,

Jag har just ätit middag.

Helt slut i skallen efter att ha lyssnat på Johannes prata om andra världskriget.
Jag väntar fortfarande på vad som ska vara så väldigt intressant med det hela.

Bilden däremot.. Den var ganska kul.
Mest för jag fick vara kreativ.

Jag är väldigt trött, och vill hemskt gärna sova, men jag ska inte göra sånt numera.

Morgondagens planer ; SCHKUELL.
Sen ska jag nog till kåken på kvällen.
Ska även prata med Rebecka.

Mitt rum behöver verkligen städas.
Och jag känner för att låsa in mig här inne, lägga mig på madrassen på golvet och sjunga Singstar.

Jag peppar mjukbyxor imorgon.. Eller chinos.
Men.. Nä.. Mjukisar!
Jag är väldigt less på tights.


Ohja! Kuratorn imorgon på engelskan.

Jag ska tönta msn nu,

KYSS,





Write your name :
KOM IHÅG VEM JAG ÄR ! ?

E-mail : - ingen får veta vettu! ;D -

Blogg :

Kommentaren skrives här! :

Trackback






RSS 2.0