SOMEWHERE AFTER MIDNIGHT,

In my wildest fantasy.

Bonnie Tyler - Holding out for a hero

Jag är mit uppe i städandets stund och kom på att jag bara har hunnit blogga en gång idag! Det gjorde nästan ont i hjärtat och jag kände mig tvungen att blogga! - läs: jag hatar att städa och försöker febrilt komma på en anledning att slippa. -
Dock så är hela det här projektet självvalt, från vilket jag har kommit fram till att jag måste vara självdestruktiv, som utsätter mig själv för sådanna plågor.
Än så länge har jag bara hittat tre oupptäckta arter samt kläder som är så pass fula att om någon fick se dem skulle FBI genast låsa in mig för brott mot mänskligheten.
Trots detta faktum har jag hittat plagg som jag har letat sen.. Ja, jag vet inte, krokodilernas tillkomst.

Om inte mer än någon minut ska jag återgå till mitt städande, men för ska jag söka tröst hos Oscar.
Han kanske svänger förbi sen. Hoppas det! Jag ska lura fler att komma också.
Mest för att visa upp att jag faktiskt har ett golv, samt även spekulera i de dära nya arterna.

HEJDÅ,




Write your name :
KOM IHÅG VEM JAG ÄR ! ?

E-mail : - ingen får veta vettu! ;D -

Blogg :

Kommentaren skrives här! :

Trackback






RSS 2.0