THEY ARE THE PANZER ELITE,

Born to compete, never retreat.

Sabaton - Ghost Division♥

Som ni säkert märkt har mitt bloggande fått ligga på hyllan, och guess what? Med flit.
Jag orkar helt enkelt inte. Allt jag gör nu är jobbar. Det eller sover.
Egentligen skulle jag vara med Mathilda ikväll, men jag är så förbannat trött och ja..
Vissa sov ju då tre timmar innan jobbet. Inte ett smart drag, dock inte ovanligt.
Nu blidde det Raubtier.

Imorgon ska vi kanske till någon strand hörde jag rykten om.. Då blir det vattenmelon, jordgubbar och förhoppningsvis en sallad eller något till lunch.
Sen imorgonkväll ska jag bjuda världens bästa mamma på middag och bio.
Inte illa. Funderar på om jag ska dra på med att sminka mig imorgon också - nu menar jag alltså allvarligt, inte som nu.

Världsherraväldet kommer trampande i marschtakt
Världsherraväldet för triumviratets slutna pakt
Världsherraväldet rensar ut ett korrumperat P3 
Blodshämnd emot MTV och Z-TV


Mera Raubtier nu.

Insåg hur jävla lång tid det här inlägget tog mig.
Gud. Eller.. Ja.
Igår laddade jag hem två säsonger Pepper Ann - som inte fungerade.. Samt How to Train Your Dragon - som var jättebra faktiskt.

Undrar vad som kommer få tillkomma ikväll. Någon halvgammal som man minns kanske. Får se.

Extremt långt, onödigt och bajsigt inlägg.

BYE,




Write your name :
KOM IHÅG VEM JAG ÄR ! ?

E-mail : - ingen får veta vettu! ;D -

Blogg :

Kommentaren skrives här! :

Trackback






RSS 2.0