-

I fruktan syr ni ihop oss när vi skär oss öppna om igen, i rädsla tvingas ni att inse att kroppen bara är vår när vi blöder

Jag vet inte ens varför jag delade med mig om det där..

Jag är så oerhört trött, nästan så det blir farligt.
Jag har inte sovit idag, mamma skulle typ komma upp och kasta vatten på mig ifaal jag gjorde det.
Jag vill med andra ord dö just nu.
Undrar om jag ska sjunka så lågt att jag gör mig klar, ser en film och sover redan nu.
Kändes fan hur nice som helst.
Kanksekanske orkar jag leta fram kläder tills imorgon.
Jag ska ha.. Venne.
Vi får se. Jag vet  då som tur är redan vad jag ska hå på mig på torsdag.

Jag är förbannat kissnödig. Snart är det tjugofyra timmar sen jag kissade.
Ni ville veta.

HEJDÅ SOVGOTT,


Yeah, äckligt dålig mobilbild!♥




Write your name :
KOM IHÅG VEM JAG ÄR ! ?

E-mail : - ingen får veta vettu! ;D -

Blogg :

Kommentaren skrives här! :

Trackback






RSS 2.0