ALLA DOM SOM JAG ÄLSKAR,

Och alla dom jag hatar.

Monty - Seglaren

Jag sitter här, med världens tråkigaste liv.
Anton = guld!
Många andra = muppjävladubbelbajs!
Mamma håller med mig.
Jag och mis parentas drog upp båten igårkväll. Loco vad nice.

Ikväll ska jag börja packa, imorgon ska jag till stan med Mathilda, på torsdag ska jag vara med Mathilda, sen el schkoooeg.

Haha, jag brukar inte säga det här men Anton är fan ganska pedagogisk!

Jag köpte förresten två nya parfymer igår.
Jag tog på mig ena igår innan jag for till hamn - för att vara med vänner.. hah!! - och när jag vaknade luktade jag fortfarande mycket.
Svinball.

Jag börjar jobba och måste vara i stan om en timma ungefär och mamma har inte kommit hem än.
Nonice.


HEJDÅ,

Jag har inten bild - jo, men jag kan inte ladda upp - så ni får låtsas.




Write your name :
KOM IHÅG VEM JAG ÄR ! ?

E-mail : - ingen får veta vettu! ;D -

Blogg :

Kommentaren skrives här! :

Trackback






RSS 2.0