CAN'T HANDLE THE PAIN - THIS LIFE IS SO HOLLOW,

And I can't make the rain to drown my sorrow.

Nomy - I died by you

Svinaktigt bra låt.♥

Mitt musiklyssnande idag består av Nomy och The Neverdies.
The Neverdies är några dudes från Mjölby och de är.. AWESOME.
Jag hörde dem i höstas, men kom inte ihåg dem förän jag såg att de hade kollat på min bdb igen.
Haha, nu har jag spotify-listat dem. Getting Closer är bäst.

Min sån där pinne som visar vart på inlägget man är och skriver - ni vet den där fula som man alltid stör sig på och bara vill be att fara åt helvette? - den är borta. Can't find it. Breaks my heart.

Huuuuuur som helst.. Det suger när folk delar med sig om vad de har gjort i skolan, men care, here it goes;

1. UP - sög snopp
2. Estet - sög större snopp
3. Hål - ägde
4. Lunch - ägde
5. Idrott - ägde, för vi var lärarlösa
6. Hål - ägde till en börja, sen sög det bäverballe

Jag fattar fortfarande inte varför i hela fan jag klev upp och for dit.

MIN PINNE IS BACKCKCKCKCKCKCK. Feels nice.

Jag ska typ snart ut och gå.

HEIDO,


Han är fortfarande snygg.




Write your name :
KOM IHÅG VEM JAG ÄR ! ?

E-mail : - ingen får veta vettu! ;D -

Blogg :

Kommentaren skrives här! :

Trackback






RSS 2.0