FÖR DEN SOM DANSAR NYKTER,

Han dansar omkull.

Cornelis Vreeswijk - De fattiga riddarnas land

Yeye, jag diggar låten.

Jag har absolut ingenting att blogga om.
Jag funderar på vad som har hänr med mitt paket egentligen.
Ska kolla statusgrejen, nu!

Ingen uppdatering..

Jag ska alldeles strax gå ner till mamma.
Känns ganska underligt att vara hemma..

Förresten, jag jobbar ju på att kunna gå i mina skor.. Det är svårt vill jag lova.
12 cm har jag listat ut, tack vare das internet.
Jag kan ju gå i mina 10 cm, men 12, naaaaaaaaaaa.
Working on it.
Eller.. Jag kan ju gå en bit, men inte är det långt, typ.. 20 meter, sen börjar jag gå svinfult.

Haha ni bryr er inte.

HEJDÅ,






Write your name :
KOM IHÅG VEM JAG ÄR ! ?

E-mail : - ingen får veta vettu! ;D -

Blogg :

Kommentaren skrives här! :

Trackback






RSS 2.0