I'M ALIVE,

For the first time in my life.

Da Buzz - I'm alive

Jag har nu ersätt fritysodören med en doft av rosor, orkideér, mango, vaniljblom ochnågon form av kolasås.
Jag tycker personligen att jag luktar asgott.

Imorgon nalkas stan med Mathilda, ska upp 8, för hon ska vara hos frissan klockan tio.
Jag har bara en sak som jag vet att jag ska köpa, nämligen nagelsmycken.
Annars ska vi sola och kanske käka lunch.

Jag har förövrigt stått i kiosken för min syster hade match idag. Gissa vem jag bad om sällskap..? Mathilda - såklart!
Gissa vem som har spenderat kvällen här..? Mathilda - såklart!
Gissa vem som ska åka i min bil..? Mathilda - såklart!
Gissa vem som ska se film med moi på ''klassresan''..? Mathilda - såklart! Iochförsig en massa andra också, men.
Gissa vem som ska - enligt mig - komma hit på fredag och torsdag..? Mathilda - såklart!

Jag ser ett mönster tror jag.

HEJDÅ,


Bara för hon är totalt B-Ä-S-T.♥





Write your name :
KOM IHÅG VEM JAG ÄR ! ?

E-mail : - ingen får veta vettu! ;D -

Blogg :

Kommentaren skrives här! :

Trackback






RSS 2.0