JAG VET ATT BILDEN AV MIG SPRICKER,

Jag är bara lycklig när jag dricker.

Wilmer X - Jag är bara lycklig när jag dricker

Ganska passande efter nattens alla händelser.
Sitter hos Nina, som har mig på besök.
Ett sådant privilegium för henne!

Hon och Elliot äter vattenmelon.

Om ungefär en timma ska vi fara och klippa oss, det ska bli spännande.
Min frilla kommer bli crazy, jag kommer ångra mig som fan, men ändå kul.

Jag tänker inte redogöra för varken vad som hände inatt, vad jag gjort på klassresan eller någonting i den stilen, för det har alla andra redan gjort.
Istället tänker jag säga; jag har varit med världens bästa människor, och jag är nöjd.
Sen inget mer.

Jo, en sak ska jag säga mer.. Jag har slösat pengar som bara den! Ny klänning till skolavslutningen - nummer tre än så länge - 3 par trosor, en bustier, en tröja, en mascara och ja, mitt paket dårå.

Msn klagar på att jag är inloggad på två platser samtidigt, men care.

Sanna vill att jag ska sova hos henne, och jag vill. Men jag komer vara zombie imorgon då, så jag vet inte.
Plus att jag inte kommer ta mig hem.

Haha fan, det blev ett långt inlägg av det lilla jag skulle skriva.

HEJDÅ♥,





Write your name :
KOM IHÅG VEM JAG ÄR ! ?

E-mail : - ingen får veta vettu! ;D -

Blogg :

Kommentaren skrives här! :

Trackback






RSS 2.0