JESUS FRÅN NASARET,

Passion of Christ.

Den var.. fasansfull och beundransvärd.
Ingenstans fanns det att finna empati, jag ville bara gå därifrån, tro mig.
Dock vet jag inte om filmen borde ha varit en film, hellre en pjäs, med komp från en orkester.
Ja, för er som inte såg filmen var det iallafall Bibelns verision av hur Kristendomen startade.
Huruvida det är sant eller inte, det är väl en individuell bedömning.
Jag fattade inte riktigt hela grejen med Djävulen, men ja.
3/5.

Jag har inget mer skolarbete, förutom tekniken som blir klar under våra 80 minuter imorgon.
Jag kan ju berätta vad jag har passat på att göra idag; sova.

I övrigt ska jag sova imorgon också, sen ska jag jobba från klockan nio på lördag, slutar fyra, då blir det hem, middag, dusch och sen kanske crusing.

HEJDÅ,




Write your name :
KOM IHÅG VEM JAG ÄR ! ?

E-mail : - ingen får veta vettu! ;D -

Blogg :

Kommentaren skrives här! :

Trackback






RSS 2.0