KAN DU GÅ,

Jag känner dig, jag vet du kommer låsa in dig!

Mathilda & Lovisa fight.

Pratar med Mathilda i telefon, hennes syster dampar på henne, för hon har på sig Lovisas tröja.
Das is faaaaaaani.

Nu la hon på.
Vet inte varför, skulle tro att det hade något med krigsvrålet i bakgrunden att göra.

Jag älskar när de bråkar!
Eftersom jag och mina systrar är relativt bra kompisar ger vi upp ganska snabbt i våra bråk, men de kan hålla på i dagar, och det är svinkul!

Haha, snacka om att jag är elak som sitter här och tycker det är roligt ner de bråkar, förlåt för det!


För att byta ämne helt och hållet fick jag en snygg tröja av papi idag.
Jag blev glad.

Marika hade skitsnygga naglar idag! Blev typ eländigt avundsjuk, så jag målade mina också.
Blev dock hemskt fult med tanke på mitt telefonpratande samtidigt.

HERRRRRÅH,


Nån gång då jag orkade.
Och ringfingret ser fördjävligt ut, men jag tycks mig minnas att det satt en hel hög med stenar där som lossande på Leo's.


Tagga snagga skallen på torsdag btw!♥




Write your name :
KOM IHÅG VEM JAG ÄR ! ?

E-mail : - ingen får veta vettu! ;D -

Blogg :

Kommentaren skrives här! :

Trackback






RSS 2.0