LALALALALALALAL,

Jag orkar inte bry mig om rubrik.

Jag svälter typ ihjäl. Sist jag åt var igår vid åtta, och då åt jag ett äpple, en halv Bonaqua och en liten tallrik yoghurt.
Jag var mätt då, inte nu..

Jag blev iallafall väkt ganska precis 04.37 imorse.
Varför..?
Jo, för då skulle vi lämna Piteå, på grund av bråk.
Min klassresa tog med andra ord en helsvängom.
Jag hade iallafall askul, även imorse, för det var trevligt att packa, sen sitta och frysa och halvsova i gräset.
NAT.

Haha, nejmen, det var kul som fan ändå.

Mitt paket från Queens & hadows kom idag!♥

Nu ska ja äta frukost, sen sminka mig, sen sova tills Nina kommer och hämtar mig.


HEJDÅ,




Write your name :
KOM IHÅG VEM JAG ÄR ! ?

E-mail : - ingen får veta vettu! ;D -

Blogg :

Kommentaren skrives här! :

Trackback






RSS 2.0