OCH DU FÅR INTE RÖR VID MITT HJÄRTA,

Som om allt var uppenbart.

Sonja Aldén - Du får inte

Ganska mobbat att jag orkar skriva upp fraser som rör mig.
Aja.

Jag har ju då jobbat hela dagen.
Jag måste ha varit otroligt slutkörd, för jag har inte rört mig det minsta i natt. Vaknade med att både smink och hår - jag orkade inte tvätta bort - såg ut precis som det gjorde igårkväll! Behövde inte fixa till det minsta, det såg ändå ut som om jag var nysminkad.
Väl på jobbet var jag typ zombie nummer 1. Mådde eländigt gjorde jag också. Skylla på sig själv där.
Sen kom lunchrushen. Då blev det liv i mig. Jag gillar förövrigt sallad, gurka, tacosås och lätt creme fraiche. Jag har ätit det typ två dagar i sträck.
När jag väl pallrade mig hem sov jag från fyra till halv sju, då jag vaknade av ett sms av Matte.
Konstigt att jag inte vaknade när de ringde, när pappa skrek, när Elina knackade eller när bokfan föll i golvet - nu vet jag inte på vilken sida jag är - men jag vaknade av ett sms, som bara brrrr:ar.
Sen åt jag middag.
Seeeeeen.. Sov jag.
Sen spelade jag tvspel i typ en timme, sen fastnade jag och gav upp skiten.
Nu är det svinkallt, jag är satans trött och jag vill duscha.

Btw, Mathilda terroriserade förra inlägget.

HEIDO,



Han är.. Hur är det nu man säger..?
Just ja! SNYGG.




Write your name :
KOM IHÅG VEM JAG ÄR ! ?

E-mail : - ingen får veta vettu! ;D -

Blogg :

Kommentaren skrives här! :

Trackback






RSS 2.0