TELL ME EVERYTHING WILL BE OK,

Before I fall.

Tom Dice - Me and my guitar

Jag väntar på att mamma ska komma så vi ska färga mitt näst intill obefintiga hår.
Ja, it's gone!
Jag blev leds på att se ut som alla andra, så ja, chopchop.

Haha, ja.. Mamma har handlat massor till mig idag; byxor, skjorta, klänning, t-shirt och hårfärg. Tror inte jag missade något!
Jag ska ha skjortan ikväll tror jag!
Jag sitter här och kollar hur olika kläder ser ut hit och dit.
Jag är glad, och jag har bestämt mig nu; jag ska sluta skämmas.
Jag är freakin' sick and tired på att alltid ha ångest så fort jag lämnar huset, så jag ska sluta.
I want it to work.

Jag.. Hej.
Vet inte hur jag ska sminka mig varken idag eller imorgon.
Vet dock vilken färg jag ska ha på naglarna imorgon, nämligen mööööörklila.
Ikväll blir det nog klassiskt svart.

I've lost my phone. Vet inte vart den håller hus.
I feel sad!

Jag är mycket engelskspråkig idag.

Nu börjar det låta ''People like you fuck people like me'' från datorn.♥
Jag älskar den låten.

HEJDÅ ALLA PEEEEEEEEEEPS,




Write your name :
KOM IHÅG VEM JAG ÄR ! ?

E-mail : - ingen får veta vettu! ;D -

Blogg :

Kommentaren skrives här! :

Trackback






RSS 2.0