'TIL NOW I ALWAYS GOT BY ON MY OWN,

I never really cared until I met you.

Heart - Alone

Bättre än Celine Dions version.

Jag minns inte när jag bloggade sist, om vad eller något i den stilen.
Jag är alltid trött, alltid seg och det känns som om näst intill allt skiter sig numera.

Jag testade mina examenskläder igår. Jag såg fetare ut än vanligt.
Jag har övervägt att inte fara. Jag vill inte fara.
Måste bara presentera det för mamma.. Pinsamt om hon läser det här innan jag säger det till henne.
Jag kommer inte få skita i't men aja.

Jag ska jobba imorgon. Tidigt pass, alla kommer vara svinbakis, och jag kommer hata mig själv för att jag inte gick och la mig och sov klockan nio.

Min 88 palett borde vara här snart. Det är tre eller fyra dagar sen jag betsällde den nu.
Jag känner paniken komma.

Evelina tog studenten idag. Hon var jättefin.

Jag och mamma har städat här, och det är fint.

Jag vill städa mera imorgon och bjuda hit folk på söndag för att se film.

Mammaska till IKEA imorgon. Jag tycker inte om det.

På måndagkväll far vi på klassresa. Inte taggad.
Måste packa, måste sova med folk som jag inte ville sova med. Eller, jag har inget emot dem, men jag vill vara med Mathilda. Kommer nog sove med henne, om jag ska sova!
Onsdag förmiddag kommer vi hem. Då ska jag sooooooova. Sen ska jag klippa mig och färga håret.
Sen sova igen.

Sen är det torsdag.

PUSS PÅ VISSA, ♥♥




Write your name :
KOM IHÅG VEM JAG ÄR ! ?

E-mail : - ingen får veta vettu! ;D -

Blogg :

Kommentaren skrives här! :

Trackback






RSS 2.0