TO THE EXTREME I ROCK A MIC LIKE A VANDAL,

Light up a stage and wax a chump like a candle.

Vanilla Ice - Ice Ice Baby

Ja, jag vet att det är typ tre sekunder sen jag uppdaterade, men ser det ut som om jag bryr mig..? Nej, precis.
Jag tycker det är eländigt varmt under täcke, fleecefilt, dator och kläder.

Jag vet inte vad jag och Mathilda ska göra riktigt. Vi ska väl ut kanske.

Jag ska gå och tvätta håret nu, sen ska jag sminka mig. Hejdå.


Yeah
♥ på dubbelhakan.
oh yes baby, oh yes ♥
oh, oh...oh, oh
de eeeee ju så :)
i know :)
oh, oh...oh, oh
hihi busigt:]
jag e så buuuusig, jag e så buuuusig, så busig så busig så busig.
om bara alla kunde förstå melodin där :)
jag suger, jag vet :)
jag är konstig, jag vet :)
menmen, oh, oh.....oh, oh!
tack och hej, leverpastej




Write your name :
KOM IHÅG VEM JAG ÄR ! ?

E-mail : - ingen får veta vettu! ;D -

Blogg :

Kommentaren skrives här! :

Trackback






RSS 2.0