HEY TELL ME HOW DO YOU DO,

It's been a while since I saw you.

Jag känner att mina bloggskills är på topp nu för tiden.
Har faktiskt övervägt att sluta, men.. Det blir aldrig av.

Jag sov ungefär noll i natt.
Eller jo, jag sov lite.

Simon sov inte heller mycket.

Jag ska nu se förra veckans avsnitt med Desperate Housewives.
Som jag missade.
Sen ska jag äta middag och röja undan några sidor i boken.
- Jag är världens toppläsare.
Läste 234 sidor ur nya boken på två dagar, plus att jag läste ut den gamla dagen innan! I feel proud.


Det här är jag just nu, som taggar fruarna.



Den här bilden är tillängnad Moa som ville se hur jag ska ha mitt hår.




Write your name :
KOM IHÅG VEM JAG ÄR ! ?

E-mail : - ingen får veta vettu! ;D -

Blogg :

Kommentaren skrives här! :

Trackback






RSS 2.0