THIS IS ENGLAND,

This is how we feel.

Jag lyssnar alltså på The Clash, och gör SO.
Blev just klar med att hjälpa Amanda, vilket innebär att jag bara ska ta reda på allt om ett I-land, och jag lovar, jag har läst och det känns inte det minsta jobbigt just nu!

Ikväll är det Grey's Anatomy, och jag längtaaaaar!

Jag ska skriva klart det här, sen ska jag ut och gå! Det är hur jag ska fördriva tiden innan Grey's.

Imorgon.. Har jag nog ingenting som måste göras, vilket känns fantastiskt bra, och samtidigt lite skrämmande.
Kommer väl sluta med att jag läser hela dagen, även om det måste - ! - städas och jag vill hemskt gärna hitta på något.

Jag känner mig orhört duktig som bloggar igen!




PUSS,




Write your name :
KOM IHÅG VEM JAG ÄR ! ?

E-mail : - ingen får veta vettu! ;D -

Blogg :

Kommentaren skrives här! :

Trackback






RSS 2.0