AND YOU CAN'T FIGHT THE TEARS THAT AIN'T COMING,

Or the moment of truth in your lies.

Goo Goo Dolls - Iris

Om jag inte ska vara med Adam så ska jag träna.
Kollade på gymkort, och blev snål.
Jag ville spy över mig själv, för jag åt först massamassa socker på Hkk:n, sen åt jag våfflor till middag! Usch, jag är vidrig.

Jag kollar på SF's hemsida.
Jag vill se en sjukt läskig film, men jag vet ingen.

Jag vill verkligen inte jobba i helgen.
Inte skolavslutningshelgen heller för den delen.
Hahaha, min skolavslutning är nu officiellt åt helvete.
Allt är åt helvete.

EMOJAG.

Ifall någon undrar så lyssnar jag på Michael Bolton JÄMT nu för tiden.
Jag gillar egentligen inte han.
Fast I said I loved you.. But I lied är sjukt bra!
Jag ska städa också.
Det ser förjävligt ut.

Sen ska jag sysselsätta mig med det jag gör mest hela tiden; duscha, se film och sova.
My life, right there.
Typ sekunden jag kommer hem efter skolan lägger jag mig i sängen under täcket  och ser film tills jag äter middag.
Sen ser jag antingen klart filmen jag såg före, eller börjar på en ny.
Sen tränar jag.
Sen duschar jag.
Sen lägger jag mig återigen under täcket och ser film.
Varför..?
- För man slipper tänka.

CHACHA,





Write your name :
KOM IHÅG VEM JAG ÄR ! ?

E-mail : - ingen får veta vettu! ;D -

Blogg :

Kommentaren skrives här! :

Trackback






RSS 2.0