CAN ANYBODY FIND ME,

Somebody to love?

Det sög att jag har skrivit två inlägg sen sist, men av någon idiotisk anledning har de inte postats.
Fuck it.

Jag har målat mina naglar vampröda.
Jag har pratat i telefon med väääääärldens bästa mathilda också.♥

Jag är klar med son, har lämnat in den och allt! Lättnaden är svår att beskriva!
Borde ha börjat på Hkk:n också, men nae, det har jag inte orkat.
Istället sov jag, av en olyckshändelse i tre och en halv timma.
Nu är jag hungrig och pigg.
Jag har läst typ.. - räknar - lite drygt 100 sidor också. Ingen smärre bedrift, men ändå nämnvärt.

Jag tror jag ska avnjuta en oerhört kulinarisk husmans med ost och ett glas mjölk.
Funderar även på ett alternativt, i och för sig provisoriskt, men fortfarande funktionellt egenbyggt myggfönster.
För om jag skulle öppna fönstret utan myggnät av något slag skulle jag behöva bege mig till skolan med ett i ögonfallande utseende, näst intill slående likt böldpest.

Och för er som sitter där hemma, petar er i näsan och skummar igenom i ett hopp omnågot vettigt, jag kilar stadigt med min Nokia 3310.
Varför..? Jo, för alla mina viktiga tillhörigheter är hemma hos Oscars pappa.

HA DET GÖTT,





Write your name :
KOM IHÅG VEM JAG ÄR ! ?

E-mail : - ingen får veta vettu! ;D -

Blogg :

Kommentaren skrives här! :

Trackback






RSS 2.0