COIL DOWN TO YOUR BLACK DARK DECAY,

And I will dig my own grave now.

Hole - Nobody's Daughter

Jag har nu officiellt fallit för allt som har med sailorstilen att göra.
Min vita avslutningsklänning kommer troligen matchas med marinblå skor och en massa vit, guld och blå smycken!
Nu var det bara hår och sminkdelen kvar..
Måste vänta på min palett innan jag planerar sminket.
Håret.. Kan fara käpprätt åt helvette.
Nejmen, jag får raka av det och färga stubbet blått.
Det vore fan ganska ball!
Haha, jag blev banne mig astaggad nu!!!
Wohoooooo, jag hittade ju tillochmed massa olika blåfärger!
Black 'n Blue, Shocking Blue, Boy Blue, Ultra Blue, Royal Blue, Coral Blue och BlackBlue.
Hihihihihihihihii! ♥


Jag ska till Boden, på fredagkväll.
Före det ska jag och Mathilda slösa mer pengar.

Jag taggar utskällning av pappa så fort jag går ner.

HEJDÅ,





Write your name :
KOM IHÅG VEM JAG ÄR ! ?

E-mail : - ingen får veta vettu! ;D -

Blogg :

Kommentaren skrives här! :

Trackback






RSS 2.0