DOWN IN THE BADLANDS SHE WAS SAVIN' THE BEST FOR LAST,

It only hurts when I laugh.

Red Hot Chili Peppers- Dani California

Jag sitter hemma.
Varför? Jo, mammas biljävel gick sönder.
Vi kom ungefär en kilometer, då dog den, bara sådär rakt av.
That feels nice.

Tur att Anneli är snäll och hämtar mig när hon har slutat jobba.

Jag hatar Elinas tangentbord.
De går just och pass att skriva.

Uschuschusch.

HEJDÅ,


Ajmen, tjarå.


Postat av: Evelina

sv. Ey. Ska vi behöva slåss? DU vet att jag vinner. Du är fin, och det är bra att du rör på dig, men dra det inte för hårt. Du vet att jag bara bryr mig om dig, mmk?



<3

2010-05-04 @ 23:24:59
URL: http://evelajjna.blogg.se/



Write your name :
KOM IHÅG VEM JAG ÄR ! ?

E-mail : - ingen får veta vettu! ;D -

Blogg :

Kommentaren skrives här! :

Trackback






RSS 2.0