GOT SOME MONEY IN MY POCKET,

And some trouble in my mind.

Sator - I'd rather drink than talk

Jag har en massa nyheter.
Eller, inte nyheter som Aftonbladet men:

4 sminkborstar - 3 av mårdhår och en av syntet -
En ny eyeliner - Den är havsblå -
Cover all concealer
Ett par svarta haremsbraller
Ett grått linne
Ett par skor
Nytt bodybutter
Ny peeling
En ljus- och en mörklila ögonskugga

Ja, det var väl det.

Det var fruktansvärt att komma hem idag!
Satt i bilen med korta braller och linne och alla utanför gick med jacka och långbyxor.
Jag insåg ganska fort att jag skulle behöva frysa.

Annars har dagen spenderats i en pool, på gräset eller solandes bredvid poolen!

Jag hatar 118800..

Nu ska jag.. Vet inte.
Frysa kanske.

HEJDÅ,





Write your name :
KOM IHÅG VEM JAG ÄR ! ?

E-mail : - ingen får veta vettu! ;D -

Blogg :

Kommentaren skrives här! :

Trackback






RSS 2.0