HELA VÄRLDEN ÄR SÅ UNDERBAR,

På bussen in till stan!

Markus Krunegård - Jag är en vampyr

Här sitter vi i 26.3 grader varmt och pappa ser ut som en attans pepparkaka!
Igår var det asvarmt på väg upp, men väl här var det typ 14, regn och senare på natten började det åska..
Haha, snacka om chock det var att kliva ut imorse till värmen!

Gud, alltså, jag kommer inte över hur vamrt det är! Vi går till och med in ibland för att fly värmen!
Lillasyster har köpt sig världens sötaste shorts som hon springer runt i!
Hela det här inlägget är väldigt utropstecknigt, men that's how I like it.
Morgondagen kommer utan tvivel spenderas under vatten, till min stora fasa!

Nu ska jag gå och snylta på mammas hallondrink och njuta av värmen och senare ikväll ska en extrem-middag avnjutas.

Jag är - kanske helt utan överdrift - lycklig.


HEJDÅ,



blir bildbrist eftersom kameran får vila när det är så här varmt!




Write your name :
KOM IHÅG VEM JAG ÄR ! ?

E-mail : - ingen får veta vettu! ;D -

Blogg :

Kommentaren skrives här! :

Trackback






RSS 2.0