I KNOW THAT THERE'S NO TURNING BACK FROM HERE,

There aren't any bridges left to burn.

Clawfinger - Point of no return


VADFAAAAAN?!
MIN TEXT VILL INTE BLI CENTRERAD!

Jag hatar just nu blogg.se.

Det är jättefint väder, och jag vill till hamn, men jag tar mig inte dit, om jag inte åker med pappa när han ska till farmor, men då måste jag ta mig hem också.
Fan.

Jag älskar Wilmer X.

Jag hade faktiskt tänkt blogga igår efter jobbet, men jag somnade direkt efter jag duschat.
HUrsomhelst så var det inte märkvärdigt som hände i helgen.. Familjehelg, vilket innebar miljoner människor på lördagen, typ inga på söndagen. Ja, igår ville inte diskmaskinen funka heller. Tur Robin kirrade biffen.

KYSS,


jag, just nu.




Write your name :
KOM IHÅG VEM JAG ÄR ! ?

E-mail : - ingen får veta vettu! ;D -

Blogg :

Kommentaren skrives här! :

Trackback






RSS 2.0