JAG LÄNGTAR TILL SOLEN OCH SOMMAREN,

Då festen är igång tills gryningen.

Perkele - Längtan

Vad kan man säga? Jag hatade att mina inlägg såg så fuckade ut så jag tog bort dem!

Jag borde verkligen plugga till fysiken, men jag orkar inte.
Jag har spenderat den senaste halvtimmen med att läsa om buddhism.
That's nice.

Jag hoppas på att vi ska till Boden på torsdag eller fredagkväll.
Varför..? Vet inte.
Men jag vill hinna på stan på fredagen ifall vi ska iväg då.

Känns riktigt bra med lov efter imorgon. Eller, det är väl inte lov, men långledigt!
Förresten, jag fick VG, fuckin' VG på Boken om mig!
Och.. Jag ska beställa denna, vet bara inte när.
I'm in looooove.

Vet inte om jag har sagt det men min - mammas, men care, min är slut - nuvarande svarta skugga ger upp om inte allt för länge, så om det blir stan på fredag ska jag köpa en enorm svart skugga.

Jag ska snart sysselsätta mig med att ladda hem Gimp igen och måla mina naglar.


KYSS,


Postat av: Mathildab

Kolla denhär då http://www.stinamarkan.se/shop/product_info.php?products_id=127 !

Den vill jag ha! Vore super inför sommaren! :)

2010-05-12 @ 18:46:42
URL: http://mathildabostroms.blogg.se/



Write your name :
KOM IHÅG VEM JAG ÄR ! ?

E-mail : - ingen får veta vettu! ;D -

Blogg :

Kommentaren skrives här! :

Trackback






RSS 2.0