JAG SPELAR FÖR LIVET,

Som besatt.

Peps Persson - För livet

Vad gör jag egentligen?
Jag ligger i sängen och blir fetare och fetare..

AH, nu blev det Markus Krunegård ♥

''du är som ett gammalt skämt''

Sen ska jag ut och motionera - jag har varit duktig och gjort detta en hel vecka i rad - efter middagen.
Ja, jag vet att man ska träna före middagen men jag BRYR MIG INTE.
För om man äter först, vilar en stund, sen beger man sig ut, då orkar man skitlänge, sådetså.

Btw, skratt gör en tjock. Det har jag just fått reda på, från en amerikansk undersökning.

Nu säger dom att det är middag.
Om jag inte hade skrattat igår, då hade jag inte behövt äta nu, så är det.

HEJDÅ,


aja, jag vet inte

Postat av: Anonym

DU är smal och fin och behöver absolut inte gå ner i vikt! ;*

2010-05-02 @ 20:22:16
Postat av: DAS MOSTER

Emelie ditt jävla anorexiapucko. Sluta tänka så jävla mycket på sånt där. Du är vacker, och du borde tamigfan veta det!

2010-05-03 @ 17:30:00
URL: http://evelajjna.blogg.se/



Write your name :
KOM IHÅG VEM JAG ÄR ! ?

E-mail : - ingen får veta vettu! ;D -

Blogg :

Kommentaren skrives här! :

Trackback






RSS 2.0