MEN EN TANKE SOM VÄXER OCH BLIR STÖRRE FÖR VAR DAG,

Är att jag ska tvingas gå från hus och hem till bar på bar.
Jag vet att bilden av mig spricker, jag är bara lycklig när jag dricker.

Wilmer X - Jag är bara lycklig när jag dricker

Jag älskar Wilmer X just nu.

Men jag kan inte påstå att jag älskar tillvaron.
SKOJJA.
Nejmen, kulinariska måltider, träning, jobb, film och sömn!♥

Dagens lilla - läs: FUCKIN' GIGANTISKA - äventyr lämnade efter otroligt ömma händer, brutna naglar och jag kunde inte ens tända tändaren utan att det gjorde ont.
Och jag menar det, det gjorde ont.
Imorgon kanske jag får jobba med smärtstillande i kroppen.. Det vore intressant.
Haha, nej, jag öerdriver jävel just nu, men det gör ont i fingrarna.
Ovana kallas det när man talar mitt modersmål.

Jag ska se film och sova, för som skrivet i ovanstående stycke jobbarjag imorgon.

HERRAAAAH,





Write your name :
KOM IHÅG VEM JAG ÄR ! ?

E-mail : - ingen får veta vettu! ;D -

Blogg :

Kommentaren skrives här! :

Trackback






RSS 2.0