NOSEJOB'S AND CHAMPANE,

Sounds like a fucking party.

Jeffree Star - Plastic Surgery Slumber party

Jag är nog blogg.se's sämsta bloggerska.
Det vittnar min sjunkande statistik om..

Jag känner mig faktiskt riktigt brun. Inte lika brun som Mathilda, men care.

Imorgon ska jag underhålla mig med schtaaan. Med Mathilda och Oscar, och tydligen Marika också, läste jag just på hennes blogg. Mitt chockedface då. Men det rör mig inte i ryggen, för jag diggar Marikilush!
Nejmen, jag ska köpa en klänning till älsklingsMayas dop på söndag, en present till Conny och.. kanske några random kläder.. Kanske något att ha på lördag. Och skor, en kavaj och jag vet inte..
OMGOMGOMG, VAAAAD HÄNDER PÅ LÖRDAGGG?! Jag har, klantigt nog, skrivit upp mig på någon sketen lista och ska vara i hamn 08.00 på lördag. Vi får se vad gäller det.
På lördagkväll nalkas dukning i kyrkan med Malin.

Ifall någon undrar; jag gör SO.
Vem kunde tro att det var så mycket man skulle göra innan man blev nöjd? Inte jag iallafall.
Aja,



PUSS PÅ ER,


Vackra Maya var endast en vecka på bilden.

Ja, jag vet att jag har lagt upp den förut, men alla de resterande 30000000 bilderna på henne är på den andra hårddisken.


Postat av: Anonym

VARFÖR jobbar du inte i helgen?! Jag jobbar aldrig dagpass, men på lördag gör jag det, MEN GÖR DU DET ELLER?! NAH!

2010-05-26 @ 20:12:01
URL: http://evelajjna.blogg.se/



Write your name :
KOM IHÅG VEM JAG ÄR ! ?

E-mail : - ingen får veta vettu! ;D -

Blogg :

Kommentaren skrives här! :

Trackback






RSS 2.0