THEY CAN'T TELL ME WHO TO BE,

'Cause I'm not what they see.

John Rzeznik - I'm still here

Jag har just sett Rädda menige Ryan och skattkammarplaneten.
Jag grät som en 5åring till den förstnämnda.
Usch, vilken tung film.
Såg även en bit ur en film på TV100 Family, tror jag det var. Den handlade om kriminella unga kvinnor på en anstalt som bildade ett löparlag.
Inte lika bra som de andra två, men aja.

Har även målat naglarna.

Jag har fuskat idag.
Åt chokladkaka på Hkk:n och har inte utfört minsta form av träning.
Den här dagen har alltså varit helt åt skogen.

Haha, jag blev sjukt sugen på att sjunga ''rubriklåten'' på skolavslutningen, men jag ska bespara mina kära vänner den plågan.

Nu ska jag mysa ner mig under täcke och fleecefilt bland alla kuddar, se en till Disneyfilm och hoppas på en mindre värdelös morgondag.

PUSSHEJ,


Alla i hela världen med ett hjärta borde se den filmen.

Postat av: MrVadim

En av de bästa filmer ever

2010-05-05 @ 20:46:58



Write your name :
KOM IHÅG VEM JAG ÄR ! ?

E-mail : - ingen får veta vettu! ;D -

Blogg :

Kommentaren skrives här! :

Trackback






RSS 2.0