'CUZ I KNOW THE MAN ABOVE,

Made you especially for me.

Idag, just idag, har jag och världens finaste karl varit tillsammans i fem månader. Kan knappt begripa det.
Jag älskar dig Erik!
Nu mår jag bara lite lätt illa och har ganska hög feber, annars är den här förbaskade omgången med kräkningar på upphällningen tror jag. Peppar, peppar.
Hittills har jag typ varit livrädd för att sitta upp om utifall att tarmarna skulle ramla ut. Läskigt.
Jag har ätit lite turkisk [jå:gart] till frukost och efter bara några skedar var jag så mätt så jag kunde typ gå under.
Sen i tisdags har jag gått ner drygt sex kilo, bara på att vara sjuk. Det är ganska fränt.
Pappa berättade igår att han gick ner från typ 84 till 67 på nästan två veckor. En så brutal vikt nedgång vore lite småskönt faktiskt. Ingen workout för beach 2011. He-he.
Jag ska snart ut och försöka gå en promenad för att se om jag kan kvickna till lite, sen kanske jag sover en snutt.. Ska bara ladda lite först.
HADE,
Äckelpottafasoner.




Write your name :
KOM IHÅG VEM JAG ÄR ! ?

E-mail : - ingen får veta vettu! ;D -

Blogg :

Kommentaren skrives här! :

Trackback






RSS 2.0