TELL ME WHY I CAN'T BE THERE WHERE YOU ARE,

There's something missing in my heart.
Jag högg nyss in en sax i min egen hälsena. Det blöder en del faktiskt. Lite ont gör det också, men det har som domnat bort.. Hehe!
Ska snart städa undan litegrann, tvätta upp några saker och kaaaaaaaaanske packa. Jag orkar inte sista-minuten packa när jag ska vara borta så satans länge. Gud, jag insåg just HUR länge. Galet.
Har fortfarande inga vackra ord som flyter omkring i mitt huvud.
Var med Pulligull och Philip någon timma tidigare idag. Det var glassigt. Då menar jag ordagrant glassigt, vi åt glass på Frasses. Lovar och svär - FANSATANSHELVETE, get my piont? - och det var mycket trevligt. Och glassigt. Kommer köra på det ett tag nu.
BYEEEEE,
Hur var det nu igen..? Just det ja! Glassigt.




Write your name :
KOM IHÅG VEM JAG ÄR ! ?

E-mail : - ingen får veta vettu! ;D -

Blogg :

Kommentaren skrives här! :

Trackback






RSS 2.0