GET OUT, GET OUT, GET OUT,

Of my way!

Jag är mitt i ett lyckorus.
Längesen sist.
Kan bero på att jag endast spenderat lite mindre än två timmar i skolan idag, att jag fått prata med någon jag tycker hemskt mycket om - men tyvärr inte pratat med på det här sättet på över en månad - att jag har den mest underbara mamma man kan önska sig, att jag älskar min pojkvän högt över allt, att jag.. vet inte, fått sova.
Jag hatar inte ens mig själv idag. Inte så mycket som vanligt iallafall.
Älskar det. Kan inte sätta ord på hur lättad jag känner mig när jag slipper ångesten. Det känns fantastiskt.
Imorgon.. Är en annan historia.

Vad fan, jag lyssnar tillochmed på musik som gör mig glad istället för tvärtom!
Nudlar nalkas till middag, som jag har längtat efter nudlar!
Kladdkaka till efterrätt också!
Fan!!!

No more emokid.


I want it that way.

Postat av: Evelina

OCH DU FÅR TRÄFFA MIG PÅ ONSDAG <3 <3

2011-02-15 @ 01:00:21
URL: http://evelajjna.blogg.se/



Write your name :
KOM IHÅG VEM JAG ÄR ! ?

E-mail : - ingen får veta vettu! ;D -

Blogg :

Kommentaren skrives här! :

Trackback






RSS 2.0