SOM EN NERSOLKAD SKJORTA,

Som en trasig medalj
Som nåt som stod för nåt vackert, men som tappat sin glans

Det är för sent att rätta till
Det är för sent att börja om
Det är för sent för ett påkommet svar

Var jag en dåre, var jag blind, var jag förlorad?
Så var det för din skull
Var jag ett barn som sprang bort mig i natten?
Så var det för din skull
Jag borde gått när jag kände att hjärtat tog stryk
Borde förstått att du behövde nåt mer
Jag har förstått nu, polletten har trillat ner
Men åt helvete för sent

Som ett urdrucket glas
Som ett skämt dom hört förut
Som att bocka för publiken när dom redan gått ut

Det är för sent att rätta till
Det är för sent att börja om
Det är för sent för ett påkommet svar

Var jag en dåre, var jag blind, var jag förlorad?
Så var det för din skull
Var jag ett barn som sprang bort mig i natten?
Så var det för din skull
Jag borde gått när jag kände att hjärtat tog stryk
Borde förstått att du behövde nåt mer
Jag har förstått nu, polletten har trillat ner
Men åt helvete för sent

Ska jag förbanna och gråta eller skratta och
förlåta mig själv för min dumhet?
Spelar det nån roll?
Det är ju för sent
Det är åt helvete för sent

Var jag en dåre, var jag blind, var jag förlorad?
Så var det för din skull
Var jag ett barn som sprang bort mig i natten?
Så var det för din skull
Jag borde gått när jag kände att hjärtat tog stryk
Borde förstått att du behövde nåt mer
Jag har förstått nu, polletten har trillat ner
Men jag borde gått

Jag har förstått nu, polletten har trillat ner
Åt helvete för sent

Jag är fruktansvärt emo just nu. Sorry to say.
Truth be told så är det värre än på länge.
Tack till Erik, Elin, Jossan, Oscar och ni andra som får mig att stå ut.
I love you guys.♥




Write your name :
KOM IHÅG VEM JAG ÄR ! ?

E-mail : - ingen får veta vettu! ;D -

Blogg :

Kommentaren skrives här! :

Trackback






RSS 2.0