SIDLAYOUT,

David.

Vi har genomgång på datorkunskapen inför wordprovet.
Det suger hästpung, riktigt rutten, skrynklig HÄST BALLE.

Nu berättar han vad som händer om man misslyckas.
I gave a shit! Not..

Visst är jag väl allt för seriös som faktiskt bloggar även idag? Usch, jag är äcklig.

När jag slutar hämtar älskling mig, då ska vi hemsöka min morfar, den biologiska, inte Kenneth.. Hos honom ska vi hämta lägenhetsnyckeln. Guuud vad mysigt!

Ikväll blir det nog lugnt, kanske bio eller något, vi får se.. Imorgonbitti ska jag nog upp och jobba, om nu Jonas, the one and only, behagar svara på smset jag skickat om passbyte, och om jag inte är döende i någon allvarlig sjukdom, det vill säga den förkylning jag dras med, som gör att jag har feber och seriösa andningsvårigheter.

Jag ska kanske engagera mig i det här. Hehe.

Min svenskalärare sa iallafall att jag har MVG.. För intelligent för att fungera normalt, visst var det så ja.

HEJDÅ PEOPLE,





Write your name :
KOM IHÅG VEM JAG ÄR ! ?

E-mail : - ingen får veta vettu! ;D -

Blogg :

Kommentaren skrives här! :

Trackback






RSS 2.0