AND OH THIS TOWN,

Kills you when you're young.

Undrar om det är fjärde gången typ jag använder den låten som rubrik..?
Hur som helst tänkte jag dela med mig av några inte-roligheter så här en onsdagkväll.
På fredag ska jag har skrivit ett repotage, problemet är bara att han som jag mer än allt vill intervjua, min hjälte, Haparandas stolthet, Pär Hulkoff inte svarar på mitt mail. Makes me sad. Plus att jag ska ha gjort en intervju med en gamling också. Den bortprioriteras just nu, förlåt Marit.
Imorgonbitti blir det lite jobb innan jag ska till skolan.
HEJDÅ,
söt bild på random metallbit på i höstas.
Ny design kommer inom en snar framtid också.




Write your name :
KOM IHÅG VEM JAG ÄR ! ?

E-mail : - ingen får veta vettu! ;D -

Blogg :

Kommentaren skrives här! :

Trackback






RSS 2.0