DOOMSDAY,

Is near!

Det kan ju inte ha undgått någon att domedagen är nu på lördag runt 18 tiden.
Spännande, tycker jag faktiskt.

Karln påstod att det hade gått precis 7000 år då sedan Noak räddade alla arter med arken och att Gud bara gav människan så lång tid.
Jordbävning skulle vi visst dö i. Vi kom fram till att om man hade sex under jordbävningen skulle man inte behöva jucka något, det skulle lösa sig med skalven.
Intressant.

Synd om det skulle vara sant dock, tänk allt man inte hunnit göra.. Hmmpf.
Typiskt min tur..
Sa till Amanda att jag tyckte om henne, bara så hon visste innan vi dog. Jag tycker om massa folk. Mamma, pappa, Elina, Julia, EEEERIK♥, Amanda, Fanny, Elin, Jossan, mormor, Kenneth, Ulle, Conny, Evelina, Anton etcetcetcetc. Listan tar aldrig slut.
Äsch, vi kan ju trösta oss med lite allt möjligt.

HAJDO,


Muy pretty bild.




Write your name :
KOM IHÅG VEM JAG ÄR ! ?

E-mail : - ingen får veta vettu! ;D -

Blogg :

Kommentaren skrives här! :

Trackback






RSS 2.0